Informacja z UOKiK

Powiatowy Rzecznik Konsumentów informuje, że Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał decyzję nr DOZIK 7/2020, w której zobowiązał operatora komórkowego T-Mobile Polska S.A. do wprowadzenia procedury zwrotu niewykorzystanych środków zgromadzonych na kontach klientów ( konsumentów) usług przedpłaconych oferowanych przez T-Mobile S.A. z siedzibą w Warszawie.

Ilustracja do artykułu informacja UOKIK.png

Prezes stwierdził , że „konsumenci nie mogą tracić niewykorzystanych środków zgromadzonych na koncie pre-paid z powodu braku kolejnego doładowania”.

T-Mobile Polska zobowiązała się do zmiany regulaminu i wprowadzenia procedury zwrotu pozostałych na koncie pre-paid pieniędzy. Ma to nastąpić w ciągu 2 miesięcy od uprawomocnienia się decyzji. Do tego czasu spółka musi poinformować wszystkich klientów usług przedpłaconych o wprowadzeniu procedury zwrotu niewykorzystanych środków.

 Szczegóły dotyczące sprawy oraz informacje o tym jak ubiegać się o zwrot pieniędzy w T- Mobile znaleźć można pod adresem : https://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=16601

 

Powrót na początek strony