Jak załatwić sprawę w starostwie
Szanowni Państwo, Starosta Płoński informuje, iż Starostwo Powiatowe w Płońsku od czasu wprowadzenia stanu epidemicznego w Polsce realizuje wszystkie wpływające do urzędu sprawy, ograniczając jedynie bezpośrednią obsługę interesantów. W związku z nowo obowiązującym Rozporządzeniem Rady Ministrów zasady załatwiania spraw w starostwie pozostają bez zmian.
Przypominamy, iż składanie pism i wniosków w Starostwie Powiatowym odbywa się:
- drogą elektroniczną,
- poprzez pocztę tradycyjną,
- platformę e-PUAP,
- a także przez pozostawienie dokumentów w specjalnej skrzynce znajdującej się w wyznaczonym miejscu na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Płońsku przy ul. Płockiej 39 (wejście od ul. Płockiej).
Złożenie dokumentów następuje bez potwierdzania ich wpływu do Starostwa!
W Starostwie Powiatowym w Płońsku dopuszcza się bezpośrednią obsługę interesantów polegającą na wydawaniu, oraz przyjmowaniu określonych kategorii dokumentów przez niżej wymienione Wydziały i Referaty Starostwa według następujących zasad:
W budynku Starostwa przy ul. Płockiej 39 wydawanie dokumentów następuje:
– po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu przez pracownika Starostwa
– z okienka kasy na parterze budynku
▪️ Wydział Komunikacji i Transportu wydaje dokumenty z zakresu wydawania praw jazdy, dowodów rejestracyjnych i innych dokumentów komunikacyjnych codziennie w godz. 8.00 – 15.00.
▪️ Referat Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska wydaje dokumenty z zakresu ochrony środowiska (m.in. zaświadczenia, czy dana nieruchomość objęta jest uproszczonym planem urządzenia lasów, karty wędkarskie), codziennie w godz. 15.00 – 16.00.
W budynku Starostwa przy ul. ks. Jerzego Popiełuszki 14 przyjmowanie oraz wydawanie dokumentów następuje:
– po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu przez pracownika Starostwa
– wyłącznie na parterze budynku w specjalnie wyznaczonym do tego miejscu
▪️ Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami przyjmuje oraz wydaje dokumenty na rzecz wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych w każdy poniedziałek i piątek w godz. 15.00 – 16.00.
▪️ Wydział Architektoniczno – Budowlany przyjmuje oraz wydaje projekty budowlane oraz inne dokumenty dotyczące prowadzonych postępowań administracyjnych w każdy wtorek i czwartek w godz. 13.30 – 16.00.
Poniżej podajemy przydatne numery telefonów. Większość połączeń może zostać zrealizowana poprzez CENTRALĘ i wybranie numeru wewnętrznego (w.):
▪️ CENTRALA – 23/ 662 77 64 – 66 + numer wewnętrzny.
▪️ SEKRETARIAT – 23/ 662 40 39.
▪️ WYDZIAŁ KOMUNIKACJI I TRANSPORTU
- Prawo jazdy – w. 127
- Rejestracja pojazdów – w. 115
- Transport – w. 132
- Odbiór dowodów stałych, adnotacje i wyrejestrowanie– w. 118
- Nabycie pojazdu, zbycie pojazdu, kary - w. 134
▪️ WYDZIAŁ ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANY
- Pozwolenia na budowę – w. 218,219,
- Zgłoszenia – w. 212.
▪️ WYDZIAŁ GEODEZJI, KATASTRU I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
- Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej – w. 229, w. 230.
- Referat Gospodarowania Nieruchomościami Skarbu Państwa i Powiatowym Zasobem Nieruchomości – w. 226.
- Referat Ewidencji Gruntów i Budynków - w. 222 - 225.
- Ochrona Gruntów Rolnych i Leśnych - w. 226.
- Narady koordynacyjne - w. 238, w. 221.
▪️ REFERAT ROLNICTWA, LEŚNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA – w.148
- Karty wędkarskie – w. 124.
▪️ REFERAT PROMOCJI I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ – w. 147
▪️ WYDZIAŁ ZDROWIA, OŚWIATY, KULTURY, SPORTU I SPRAW SPOŁECZNYCH – w. 203, w. 204
▪️ POWIATOWY RZECZNIK KONSUMENTÓW – w. 213
▪️ REFERAT ADMINISTRACYJNY – w. 122
▪️ KANCELARIA OGÓLNA – w. 126
▪️ WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO – PRAWNY - w. 112
▪️ BIURO RADY – w. 120
▪️ REFERAT ROZWOJU GOSPODARCZEGO – w. 217
▪️ REFERAT OBSŁUGI INFORMATYCZNEJ – w. 220
▪️ POWIATOWE CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO – 23/ 662 99 52
▪️ PUNKT NIEODPŁATNEJ POMOCY PRAWNEJ – 23/ 663 24 28
▪️ POWIATOWY URZĄD PRACY – 23/ 662 78 01
▪️ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE – 23/ 662 75 49
▪️ PORADNIA PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNA – 23/ 662 29 54
▪️ POWIATOWY ZARZĄD DRÓG – 23/ 662 20 44