XV sesja Rady Powiatu Płońskiego
26 marca 2025 roku (środa) o godz. 14.00 w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Płońsku przy ul. Płockiej 39 (II piętro pok. nr 325).

Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Wystąpienia zaproszonych gości.
3. Przyjęcie protokołu z XIV sesji.
4. Sprawozdanie Przewodniczącego Zarządu Powiatu z działalności Zarządu w okresie między sesjami Rady Powiatu.
5. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Płońskiego.
6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej na 2025 rok.
7. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zadań, na które zostaną przeznaczone środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przyznane Powiatowi Płońskiemu zgodnie z algorytmem na 2025 rok.
8. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku.
9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji udzielanych z budżetu Powiatu Płońskiego dla publicznych i niepublicznych szkół prowadzonych przez osoby fizyczne i osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego.
10. Podjęcie uchwały w sprawie stanowiska dotyczącego funkcjonowania oddziałów Poczty Polskiej na terenie Powiatu Płońskiego.
11. Podjęcie uchwały w sprawie stanowiska dotyczącego zaprzestania dyskryminacji dzieci z niepełnosprawnościami w polityce Komisji Europejskiej.
12. Przyjęcie sprawozdania z działalności Komendy Powiatowej Policji w Płońsku wraz z informacją o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego za rok 2024.
13. Przyjęcie informacji na temat zawartych kontraktów z MOW NFZ na rok 2025.
14. Przyjęcie informacji na temat przeprowadzenia audytu zewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością w SPZZOZ im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku.
15. Oświadczenia radnych.
16. Zamknięcie sesji.
Sesja Rady Powiatu Płońskiego zostanie przeprowadzona w programie e-Sesja.