Bezpiecznie, zdrowo, bezgotówkowo - drugi etap kampanii ZUS

ZUS prowadzi drugi etap kampanii informacyjnej, w której zachęca do korzystania z elektronicznego otrzymywania świadczeń z ZUS gdzie wystarczy założyć konto w banku i zmienić sposób wypłaty zasiłku, emerytury czy renty.

Grafika dotycząca płatności bezgotówkowych w ZUS_01.jpg

E-urzędy i e-usługi dla obywateli są w Polsce powszechnie dostępne. Coraz więcej spraw można załatwić szybko, wygodnie i w dowolnym momencie, bez wychodzenia z domu. Najczęściej wystarczy mieć konto w banku i profil zaufany. Tak samo jest w ZUS. Dzięki Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz usłudze e-wizyty w ZUS można załatwić wiele spraw. Bez osobistego kontaktu można również otrzymywać z ZUS świadczenia.

ZUS to nie tylko emerytury i renty, które otrzymują seniorzy. ZUS to także wsparcie dla młodych, aktywnych zawodowo osób, które korzystają ze świadczeń w konkretnych życiowych sytuacjach, np. z zasiłku macierzyńskiego po urodzeniu dziecka lub z zasiłku chorobowego, gdy nie mogą pracować.

Aby załatwić sprawę w ZUS – należy założyć profil na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS (www.zus.pl/portal/logowanie.npi), umówić się na e-wizytę (www.zus.pl/e-wizyta) lub zadzwonić do Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS (22 560 16 00).  

 

Powrót na początek strony